Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt de volgende betaalmethoden op onze website veilig gebruiken: Amex, Apple Pay, Google Pay, Mastercard, Paypal, Visa, Ideal en Klarna.

Wat is de verzendtijd?

Onze geschatte levertijd is tussen de 3-5 werkdagen. Deze gaan in op het moment dat de bestelling verzonden is.

Mijn verzendadres klopt niet, wat nu?

Neem zsm contact met ons op met uw ordernummer en uw juiste adres. Wij zullen indien mogelijk uw adres nog aanpassen voordat het verzonden wordt.

Mocht het pakket al verzonden zijn en verloren zijn gegaan, dan kunnen we helaas geen terugbetaling of vervanging verwerken. We willen u erop wijzen dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen ons uiterste best doen om u te helpen.

Wat is uw retourbeleid

Ons retourbeleid kunt u vinden in de voettekst van de website onder de naam 'Schriftelijk retour- en terugbetalingsbeleid'.

Kan ik mijn producten ruilen?

Producten kunnen geruild worden mits ongedragen of ongebruikt zijn.

Producten in de sale of gekocht met cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je pakket vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de verzendbevestiging en leveringsinformatie. In deze e-mail vind je ook een trackinglink waarmee je de status van je pakket kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de trackinginformatie beschikbaar is.

We willen er echter op wijzen dat onze standaard levertijd 3-5 dagen bedraagt, maar het kan soms langer duren. We willen de koerier graag voldoende tijd geven om het pakket bij jou af te leveren. Als je gedurende 10 dagen geen updates ziet in de Track & Trace, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning.